:D

Heregud vilken dryg och tråkig vecka! varaför ska jag alltid bli sjuk när det är sommarlov och fint väder? Sjukt störande alltså.

Idag vaknade jag på heelt fel sida kände jag, vet inte riktigt varför men vaknade av att mamma pratade ashögt precis utanför min dörr. Suck.

Men senare kom min kära morbror Christer och hans flickvän på besök och jag blev hur glad som helst. Jag träffar mina släktingar för sällan känns det som. Men det kanske är bra om man inte ses för ofta? Då kan man ju bli så glad som jag har varit nästan hela dagen idag nör man äntligen ses igen, haha :)

Ikväll ska jag kolla solsidan och bestämma mig för att veckan som kommer komer att bli TOPPEN!!


Kommentarer
Postat av: jaru

Fint väder?



Vart har du varit egentligen..?

2011-07-17 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0