Alltid lika mysigt!

Hallå allihopaa!

Det är faktist alltid lika mysigt när jag är hos farmor. Man kan bara slappna av och behöver inte tänka så mycket. Men måste erkänna att jag har haft lite bloggabstinens, haha! Men inte haft lust att sitta vid datorn bara.

När jag kom dit i tisdags kom min kusin Clara direkt och vi pratade en massa. Hon är tre år yngre än mig, men det går bra att årata ändå om allting ;) Hon känns faktist lite mer som en lilla syster man inte träffar så ofta än en kusin.

På kvällen åkte jag och Clara och henns mamma ut till deras häst så vi fick rida lite. Herregud, jag hade inte suttit på en häst på nästan ett halvår, men man kommer ihåg allting ganska fort ändå tycker jag. Det var verkligen superkul och det gick bra men jag hade massa träningsvärk dagen efter kan jag säga! Haha. :)

Sen har vi vart och badat och bara tagit det lugnt och ätit massa god mat! Och idag skjutsade farmor och farafar mig till stugan.. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag har faktist aldrig tyckt speciellt mycket om det här stället. Känner mig deppig så fort jag kommer ut hit. Så imorgon ska jag dra ifrån skogen och ta bussen hem till stan igen.

Hörs då! Bilder kommer imorgon.

Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0