Slut på praktiken

Jag har skrivit det hur många gånger som helst nu tror jag, men shit vad fort praktiken har gått!! Det är det var lätt den bästa praktikoerioden!!

Igår bakade jag chokladbollar som jag tog med mig idag till dom. Haha, dom blev jättefula för pärlsockeret fastnade inte riktigt, men blev supergoda! Och idag var det sista dagen och jag fick en ask med chokladhjärtan och en ljuslykta:)
På chokladasken hade dom skrivit en lapp som det stog, Ellen! tack för den här tiden vi kommer verkligen sakna dig! kram ugglan. SÅ SÖTA!

Jag lovade barnen att komma och hälsa på nån gång i januari.:)

Just det! Nu har jag beställt tid för navelpiercingen, 10 januari, hihi taggad!

Ikväll ska jag ut, men jag ska vara nykter för jag måste verkligen spara pengar harv inte köpt klart julklapparma än :o

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0