Så typiskt!

Heej!

Undra när jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen då? Nu är det så här att idag är det torsdag den 22 december, det var julavslitning idag i skkolan och dom har det säkert jättemysigt med fika och grejer.

Och vad gör jag? Jag ligger hemma och är superförkyld!:( Det är verkligen såå typiskt, jag lyckas hålla mig frisk hela praktiken vilkeet jag aldrig  brukar göra och sen böor jag sjuk lagom till ju..l jippie!!!!!

Jag har sovit nästan hela dagen och tog en lång varm dusch och gjorde en inpacknning nyss. Jag hoppas verkligen det är bättre ikväll för då kommer det massa folk till mamma och det ska vara som en liten julfest, superkul så jag vill verkligen bli bättre så jag orkar!

Nu är jag klar med alla julklapparna också, känns bra. Jag har aldrig vart så dryg med att bli klar med det som i år, haha :)

Slänger upp en bild på Hugo Rosas så jag blir lite gladare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0