2011! :)

Ja, imorgon är det nyårsafton! Jag är inte speciellt taggad, men jag tror det blir kul! Först ska jag käka middag hemmaså kommer det några gäster, sen drdr jag till Sandra och Sandra som går i min teckenspråkgrupp. :) kommer säkert bli roligt och jag kommer träffa massa nytt folk!

Jag tycker att 2011 har varit ett toppen år! Nyår förra året blir nog svårt att toppa, då hade jag så jävla roligt och dom som jag var med då sa att 2011 skulle bli det bästa året hitills och jag tror faktist att det blev det nästan! :D

Jag har lärt känna så mycket nytt folk och fått nya underbara vänner och jag har varit lycklig det här året! Hoppas att 2012 blir minst lika bra! Dt tror jag nog.

Nu har jag precis kommit hem från solareiet, så nu är jag brun och glad;)

 Hörs imorn, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0