Utkast: Aug. 21, 2011

Hej på er!

jag mådde mycket bättre igår efter jag hade fått i mig lite mat och efter att pappa tyckte lite synd om mig. ;)

Låg ju bara och grät och orkade inte göra nånting, men det berodde ju på att jag inte hade ätit. Nåt att komma ihåg!!

Jag och Pappi var ute och powewalka förut det var superskönt faktist, mycket bättre väder idag också ju!

Jag vet att det inte har kommit så mycket nya bilder på ett tag, men det kommer snart hoppas jag!

Imorgon börjar de felsta skolan, men inte jaaag hihi! Nej, men vi börjjar på tisadsg så Min allra sista sovmorgon blir väl imorgon. Men det ska bli skönt att börja igen! Iallafall att komma tillbaka til det sociala man har i skolan, emn det kommer nog bli tomt efter treorna..

Idag Fyller Per 25 år! grattis på han  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0