Utkast: Aug. 16, 2011

Idag tänkte jag ställa klockan så jag kom upp någolunda i tid, gjorde jag det? NEJ. Jag vaknade halv elva och var hur trött som helst. Det är ju bara en vecka kvar till skolan börjar idag, så jag måste få in lite rutiner känner jag annars kommer jag dö sennnär det drar igång.

hur som helst, det var bara tt hoppa upp ur sängen och försöka bli pigg. Sen drog jag ner på stan och köpte en födelsedagspresent till isabell, tror hon kommer bli glad! :) Jag tycker det är lika roligt att ge bort presenter som att få dom själv! Eller.. nästan iallafall. ;) Sen träffade jag Gabriel och Erica och vi givk och köpte glass. Har ni provat den där ploppglassen? Supergod!!

När jag kom hem igen började jag planera min födelsedag lite, smsade och frågade vilka som kan komma och så.
Nu sitter jag här med min tekopp och lyssnar på Ron Pope, imorgon ska jag jobba tror jag eftersom det inte blev nåt i fredags. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0