Svar på frågorna!

Fråga : Vem tog din oskuld? ;)

Svar : Haha, hemlis. :)

Fråga : När fyller du år gumman? vi måste ut då! / Jenny

Svar : Jag fyller år tredje September. Ja, det är klart vi ska!! :D

Fråga : Har du några favoritlåtar?

Svar : oj, vad svårt! jag har jättemånga favoritlåtar men just nu är det nog What are words med Chris Medina och Where them girls at med David guetta och Nicki Minaj. :)

Fråga : Hur ofta powerwalkar du?

Svar : Haha, jag försöker göra det då och då men det ska bli oftare!

Fråga : Har du nån idol?

Svar : Haha, nej ingen riktig idol har jag inte men just nu gillar jag Hugo Rosas väldigt mycket ;) haha

Fråga : Vilekn tårta tycker du bäst om?

Svar :  Jordgubbstårta med mycket grädde, utan tvekan!

Fråga : Vad fick dig att börja blogga?

Svar : Jag har alltid haft ett behov av att skriva av mig, så det var väl mycket det sen ser jag det mest som en rolig grej. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0