Sluta regna!!!!

Jag hann med detn jag skulle göra idag och lite mer, och det ör ju bra!!

Först fikade jag ju med Per. Det var supertrevligt! Det är han som hjälpte mig till stan när jag satt på fel buss helgen efter midsommar, haha. Så vi hade väldigt mycket roligt att snacka om kan jag lova och jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge! :D

Sen träffade jag Isabell och hon fick sitt fina halsband och hon blev jätteglad :))

Gud vad det har regnat idag alltså, regnigaste dagen på länge. Jag såg nog ut som en dränkt kattunge när jag sprang in på solariet. Det var skönt att sola, kändes längesen.

Nu har jag precis käkat lite mat och hoppat i mjukiskläderna, ikväll blir det chips och dippmys!



Varm choklad, mums!


söta Per :D

Kommentarer
Postat av: En Räddande Ängel

Låter som en underbar dag :D Tack för en riktigt trevlig fika :) Göteborg är awesome =)

2011-08-22 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0