Sanna mina ord

Vi hade en asrolig dag på Liseberg i går!!

Jag är ganska stolt att jag åkte Lisebergsbanan faktiist, jag som egentligen är jätte karusellrädd. :D  Den var hur rolig som helst men läskig! Åkte den, Colorado, flume ride och slänggungorna typ tusen gånger :) Sen kollla jag på dom andra när dom åkte massa läskigt, men det va kul det med! Nu  är jag helt pank men det var verkligen värt det, vi hade supertrevligt :D

Idag har jag varit hur trött som helst eftersom jag gick upp så tidigt i går och kom hem sent. Har precis tagit en varm dusch och ska ta på mig mjukiskläderna och bara chilla.

Dagens låt: Sanna mina ord - Petter


Kommentarer
Postat av: Bja

Va duktig du är att skriva!!!

2011-08-05 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0