Otursdag or what!!!!

Herregud vilken otur jag har haft idag! När jag vaknade och skulle kolla vad kockan va på mobilen såg jag att ALLA sms och nästan ALLA kontakter var borta!!!! Jag har ingen aning vad som har hänt, men jag tror att jag glömde ta på kapplåset igår när jag skulle sova och att min katt har gått på mobilen och kommit åt nånting men jag vet inte.

Så hela förmiddagen har jag suttit på hitta.se och nu har jag iallafall fått tillbaka några nummer! :) Men det saknas fortfarade många.. Så snälla ni som läser skriv era nummer!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Speedbook

Hej,



Det kan vi hjälpa dig med :)



Om du skickar ett SMS med texten "kontakter" till 72490 så kommer vi automatiskt synka alla dina senast uppringda och sms:ade nummer genom adress-registrerna.



Ca 2 min senare får du ett MMS av oss att spara, så har du nästan hela telefonboken tillbaka :)



Kramar Speedbook

2011-08-24 @ 10:27:13
URL: http://www.speedbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0