minispaa :)

hejhej hallå :)

Jag har faktist haften ganska tråkig vecka.. Det är så många som är bortresta så har inte funnits så mycket att göra.

Imorgon ska jag iallafall åka med pappa när han ska hjälpa Gabriel och erca att flytta ur lägenheten i Sunne, för att dom ska flytta hem igen. Har ju inte vart där än så nu får jag iallafall se hur dom har haft det. :)

Jag skulle städat hos min syster i går men hon glömde att lägga ut nyckeln, så jag kom inte in. Men ska städa nästa vecka istället. Gud vad jag längtar tills vi får studiebidraget igen! Fast jag har klarat mig gaanska bra den här sommaren iallafall tycker jag ;) hihi


Nu har jag precis lekt minispa hemma. har tagit en låång nästan för varm ångdusch i mörkret och bara haft lampan som blinkar saknta rött, blått och gult. Så mysigt!  Och så har jag gjort inpackning och lagt en ansisktsmask. :) Alskar sånt där!!

Dagens låt : Lars winnerbäck - Elegi

gi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0