Ledig idag.

Hej hej hallå! :)

Jag vet, jag har vart asdålig på att blogga senaste dagarna.

Hur som helst, i lördags var jag på en kusinträff hos min faster i Kristinehamn. Det var supertrevligt! Träffade massa folk jag inte har sett på jättemånga år, bland annant Pontus. Han och jag haer inte träffats sen jag var typ 13 :O Då var vi ganska tajta, pratade mycket i telefon och sånt. Så det va kulatt ses igen! :) <3

Jag ville stanna längre än pappa så jag sov hos farmor och farfar sen. På kvällen var det askul! Vi lekte massa lekar med barnen och skrattade mycket. :)

Igår tog jag bussen hem till Karlstad och nu är jag hos mamma. Ska snart dra in till stan och hämta mitt leg på banken. :)

PZ



Haha jag och Gabriel.



Vääldigt gammal bild på Pontus. ;)


Kommentarer
Postat av: Erica

du har världens snyggaste bror :) <3

2011-08-30 @ 14:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0