HEY YOU!!

Jag har tänkt på en sak. Nu har vi börjat med en ny kurs i skolan som heter "människor behov av stöd."
Det jag har tänkt på är att våran lärare säger mycket "Normalt" och "Onormalt." Men vad är egentligen normalt och vad är onormalt? Vem är det som bestämmer det?

Är allt som är avvikande från mängden "Onormalt"??? Jag skulle kunna sitta och skriva jättemånga sånan här exempel men jag tror ni fattar grejen.  Várför göra skillnad på folk bara för att dom är annorlunda?

Finns det egentligen nån bra förklaring på allt det här?

Kommentarer
Postat av: mammelie

bra kommentar, ställ frågan till din lärare så får du svar vad hon menar/kram

2011-08-28 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0