Första dagen i 3an

HALLÅ!

Dagen har faktist varit jättemysig! Var så klart trött på morgonen men det gick över. :)

Vi lekte lekar nästan hela dagen och hade en projekarbetelektion. När vi hade slutata drog jag, Becci och Cissi till donken och käkade som vi gjorde förra året första dagen också, hihi. Känns lite ofräsht att äta där, men vafan nån ensaka gång spelar väl ingen roll?!!

Efter en stund kom Rebeccas pojkvänn och isabell och Adam. :) Vi stog och pratade massa.

En sjuk sak, sen träffade jag en som jag har känt i hela mitt liv, men inte träfaft på flera år! Hon var min dagisfröken och jag hade henne som lärare i lågstadiet. Vet inte riktigt varför hon betyder så mycket som hon gör men vi har hållt kontakten i allafall på nåt sätt. Hde inte träffat henne sen jag slutade mellanstadiet tror jag. Gissa om vi hade mycket att prata om!!!! Gunilla! <33

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova.

PUSS



Förra årets klasskort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0