9/8

Hallå där!!

Idag vakande jag av att Doris hoppade upp i min säng och la sig brevid mig och spann hur mycket som helst, hihi myskisse! :)

Det har verkligen vart dåligt väder idag, så på förmiddagen gjorde jag inte speciellt mycket var bara hemma och tog det lugnt. Känns som det inte finns nånting att göra i hela världen när det regenar ute, eller hur?

Lite senare åkte jag in till stan och träffade Isabell och några kompisar till henne. Vi satt mest inne på donken och pratade.. Jag vet, PINSAMT!!!  Den tiden är förbi för längesen för mig, sitta på mc donalds och inte göra nånting med massa folk. Fy!

Sen kom äntiligen Evelina som jag väntade på. Vi hade inte träffats på flera månader så det var verkligen jätte kul att ses! Jag fick min julklappp, hahaha! vi har ju träffats efter jul men det har inte blivit av bara ;) Jag fick en fin tekopp och ett par super söta trosor, bilder kommer imorgon eller nåt.

Vi var hos henne och prtade om allt mellan himmel och jord och sen drog vi till Kebabhouse och käkade, supermysigt verkligen! Jag hade saknat henne så.

jag fick skjuts hem av hennes kompis Oscar sen, astrevlig kille!


Puss på er!




Bästa, finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0