Sola i Karlstad ! :D

Hej på er! :) idag vaknade jag runt halv 11 och gick upp och åt frukost och sen gick jag ut och solade och där har jag suttit hela dagen! :D jag älskar det här vädret, fortsätt! och jag tänkte bara säga att alla som går utanför BK på (Kungsgatan?) kan känna sig fett iaktagna! jag har koll på er här uppifrån hihi! ;)

Så jag har bara tagit det lugtnt och lysnat på bra musik och suttit ute med mina galjor ;) Björn skulle grilla med jobbet, så jag får fixa mat själv och mammi är ju i Göteborg den här veckan. Åh i sommar vbill jag åka till göteborg! kusten, Liseberg och träffa kusin victor  så klart.:)

Snart ska jag ner på stan och träffa Jessica en stund. ska säkert fika elr nåt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0