HejHej!

Hejhej!

Erica här :) För er som inte vet är jag Gabriels tjej, asså Ellens brors tjej.

Som Ellen kanske har skrivit skulle vi äta lite mat. Då drog vi till Score och åt. Maten var gooood och vi hade det mysigt och prastade massa. Det som inte var så bra var att jag och Gabriel inte fick dricka för Ellen inte är ju inte 18 än.. vilket är synd för när du blir det då jävlar gumman, då leker livet! :D Så kul kommer det blii!

Jag har inte mycket mer att skriva. Men jag kan skriva att jag tycker att Ellen är en väldigt go och glad tjej och jag jag skrattar mycket med den bruden! :D hihi

haha nu lyssnar jag och Ellen på, Nej, så tjock du har blitt! 
Men det var allt för mig, jag kanske kommer och skriver någon mer gång :D 

Puss/ Erica <3 :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0