Dryyg fredag...

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Vart ute och solat en timme, sen började det komma massa moln. Sen tog jag en långdusch med inpackning, raka benen och sen fixa naglarna :)

Resten va dagen har jag försökt hitta nån fest till imorgon, men det verkar inte bli nåt :( Eftersom jag inte tycker om att planera för mycket själv ska jag inte klaga på andra, men nånting kan man väl försöka ta reda på dagen innan liksom? Synd, jag som var partysugen :(

Jaja, nu ska jag ringa lilla Hannes och kolla vad han ska hitta på imorgon. Den pojken var det längesen man träffade! :O
Hoppas ni har haft en rolig fredag iallafall!

puss på er!:)

Jag och Hannes i sommars haha!

Kommentarer
Postat av: hannes

haha men snygga, du va ju!

2011-04-29 @ 18:24:03
Postat av: Alice

haha söta! Fan va litten hannes va då :P

2011-04-30 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0